Юрінком Інтер
“Юрiнком Iнтер” – провiдне українське видавництво, що забезпечує юридичною лiтературою, журнальними виданнями правоохороннi, судовi та правозахисні органи та організації, навчальнi заклади та науковi установи, а також юристiв, якi працюють в установах i органiзацiях та на пiдприємствах рiзних форм власностi.

Журналісти виграли суд у Верховної Ради

13

Окружний адмінсуд Києва за позовом газети «Дело» (видавництво «Економіка») зобов’язав Верховну Раду розкрити інформацію про витрати на оздоровлення народних депутатів у державних санаторіях. Ці дані офіційно запитували журналісти видання ще в липні минулого року.

Зокрема, видання цікавилося, які суми витрачені на оздоровлення депутатів VI скликання в 2008 році в санаторно-курортних установах парламенту. Проте тоді чиновники парламенту проігнорували звернення журналістів.

Тепер, згідно з рішенням Окружного адміністративного суду, Апарат парламенту повинен проінформувати про кошти, виплачені народним обранцям в минулому році на оздоровлення, і про кількість парламентаріїв, що скористалися цими пільгами. Також чиновники зобов’язані протягом місяця після рішення суду (до 16 травня – ред.) надати дані про кількість законодавців, що відвідали санаторії Верховної Ради минулого року.

Крім того, суд ухвалив, що Апарат Верховної Ради повинен оприлюднити інформацію про стан підготовки до впровадження інформаційно-аналітичної системи «Рада-4». Як повідомлялося, її принципове нововведення полягає в можливості ідентифікувати депутатів в процесі голосування по відбитках пальців, що зробить неможливим голосування парламентаріїв картками своїх колег. Колишній спікер Арсеній Яценюк обіцяв запровадити «Раду-4» до вересня 2008 року. За даними видання, її вартість перевищує 6 мільйонів гривень.

Тим часом «Дело» має намір подати ще один позов проти Верховної Ради у зв’язку з порушенням закону про інформацію. Зокрема, Апарат парламенту ігнорує звернення журналістів з проханням надати звіт Апарату Верховної Ради про виконання кошторису витрат Верховної Ради в 2008 році, а також кошторис витрат парламенту на 2009 рік.

Видавництво «Економіка» подало позов восени 2008 року.

Джерело:

proUA

Комментарии